1: om jag är hälften så pinsam som 3/4 av personerna som var där vill jag aldrig mer bli full....
2: att aldrig mera gå ut på krogen NYKTER;)))
Haha, lite motsägelsefullt?!? Ja jag vet, men för att klara av och orka med fulla människor så behöver man vara rejält påverkad själv!!!
Vi hade dock trevligt på vårt eget lilla sätt...Vi satt och planerade för dagens träning...Men som vanligt när vi planerar ngt så blir det ngt helt annat än vi sagt från början och så även denna gång:)
Vi hade tänkt köra igång kl 12 i THN och tanken var att även Conrad skulle hänga på, han och Emma skulle ha marklyftsdag (det håller jag mig ifrån ett tag till) När Emma&jag väl vaknat och ätit och surrat så blev det andra bud...Handla först, träna sen!!! Alltså vi skulle inte hinna till kl 12....
Det slutade med att Conrad körde på hemmaplan och jag och Emma drog till Överby för sistaminutenklappar, detta lilla äventyr tog typ 1 timme, varav 15 min var att hitta 2 julklappar och 45 min bestod av att hitta 1st parkeringsplats!!!!!!!! Galet vilken hysteri det är runt julen, en av orsakerna till att jag tycker den lika gärna kan avskaffas.... Men eftersom vår familj redan firat så skrattade jag mest åt det hela och var kolugn, jag behövde ju inte köpa ngn julklapp, och var ju endast passagerare i bilen plus att jag hade HELA dagen på mig. Av ngn konstig anledning så var det inte så packat med folk på gymmet??? Why, det är ju bästa stället att vara på, oavsett dag eller tid;))) Jajaja, jag vet jag tjatar alla tycker inte lika samma, men det är min uppfattning så låt mig ha den, det får mig att må bra och gilla livet lite mer!
Passet blev iaf bröst och mage, bröst stod på schemat för mig och mage skadar ju aldrig att köra... Coreövningar består ju min sk rehabträning av så det passade alldeles utmärkt:)
Denna veckan har jag hittills haft träningskompis 3 av 5 pass och imorgon ska jag köra med Camilla, (nu har vi ju äntligen kort på samma ställe), känner mig lite bortskämd, härligt känsla, det är ju lite lättare att ge lite mer och få hjälp det där sista lilla som man inte klarar när man kör själv, för att inte tala om göra 2 flugor på smällen... Vara social samtidigt som jag får göra det jag gillar mest:)))) Happy girl!!!!
Har fortfarande träningsvärk i benen sen i onsdags, men nu är hela kroppen genomkörd så det är dax för ben imorgon igen, det gör mig absolut ingenting, men ska fundera på om jag ska hitta på ngt ännu mer konditionsbaserat...hmm, den som lever får se, imorgon är en annan dag och planeringen håller troligen inte ändå så nu går jag och lägger mig i min dundersköna säng och lyssnar på ngn trevlig podcast som godnattsaga:)
Hann även med att klippa mig, var som alltid väldigt behövligt!!!




























