lördag 29 september 2012
Jag överlevde:)
Idag stod det löpning/intervaller utomhus på schemat... Jag överlevde, men om det inte varit för Maddes röst i mitt huvet så hade nog inte kämpat mig genom det;)
Nej så illa var det inte men tror inte jag hade genomfört det själv om jag inte hade känt mig pushad av Maddes upplägg...Räknade dock lite fel på intervaller så det blev 12 eller 13 st istället för 10, men antar att coachen tycker det är bättre än om jag gjort färre än 10...haha!!!
Unnade mig en rejäl ätardag idag, eller rättare sagt en ätartimme, har vägt och mätt maten hela dagen fram tills ikväll, då blev det thaimat till middag, vindruvor, lite naturgodis, morotskaka & cola zero:)
Jäklar så gott det var, och shit vad mätt jag blev, fast nu sitter jag här och önskar jag hade sparat lite...
Har iofs lite vindruvor&cashewnötter kvar så kanske får lägga till en kvart om en stund;)
Känns lite konstigt att inte ha besökt ngt gym idag, men imorgon så är det dax för bröst&axlar, det ser jag fram emot:)))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar