söndag 30 september 2012

Härliga söndag:)


Haft mysfika med 2 härliga brudar idag:) Kort tur på stan för att jaga jacka & stövlar, sen en lång fika med Malin&Hannah!
Var längesen jag skrattade så mkt av nonsens, fick nästan kramp i magen, men så värt:)))
Vi smidde även lite planer inför höstens resa, eller försökte, vi babblade lite om vad som skulle plockas med men kom snabbt in på tramsigheter igen, tyvärr är det inget som jag kan dela med mig då det inte var helt rumsrent;)

Efter denna skrattfest så var det raka vägen till gymmet där axlar, bröst & mage skulle få bekänna färg!
Har en härlig träningsvärk i benen, typ överallt från höftböjare till vader så uppvärmningen på crosstrainern stramade lite och burpeesen kändes....
Men sen kom kärleken i form av pressar, lyft, och balansering, fick en del kommentarer från en ny medlem på gymmet och visst är det underbart när folk vågar komma fram och säga vad dom tycker, men när det sägs med förvåning i rösten som om "vad duktig du är lilla gumman" då kan jag bli lite sne...

Det som verkade imponera på mannen ifråga var mina armhävningar med fötterna på en bänk, precis som en tjej bara skulle klara av armhävningar på knäna?!? Whatever, kände att jag hade bra balans, körde 3xmax så blev ngnstans mellan 50-60 st och kul att ngn kan bli impad av den gamla tanten, still going strong som det så vackert heter;)

Ska inte få lyfta ngt skrot förrän på onsdag igen:( Men ska träna BC, BB och har en löptur att genomföra tills dess så kommer inte ligga på latsidan för det;)

Känner dock av lite lite kli i halsen...Hoppas detta är jäkligt snabbt övergående!!! Eller inbillning kanske;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar