söndag 23 september 2012

På väg hem...

Sitter på tåget på väg hem till kära Götet:)
Överlevde mammas söndagsmiddag utan att fuska...
Kunde dock inte väga maten men ögonmåttet har tränats upp ordentligt dom sista 4 veckorna, så tror allt att jag fick rätt mängd på tallriken.
Har förberett mellanmål så behöver inte vara hungrig på tåget:)

Ska bege mig direkt till gymmet för o riva av ett "sista" eget komponerat pass för imorgon så kliver jag på Maddes träningsschema, fast på schemat imorgon står det COMBAT och det kan jag iaf;)

Ska även göra en mätning för att kolla vad en månads strikt mathållning har gett för resultat!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Du får gärna skriva resultatet här sen om du vill! har oxå lite funderingar på att köra strikt några veckor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det kommer nog komma upp lite siffror:)

      Radera