Ojoj, inget blev som planerat denna helgen, men shit så bra den blev ändå:)
Har kört 2 styrkepass per dag+cardio, ätit gott och nyttigt även om godissuget allt har funnits där;)
Har även hunnit med att ha kvalitetstid med 2 goa vänner, avslutade helgen med Hannah på bästa thaien i stan:)
Tröttnar aldrig på deras kyckling&cashewnötter...mums
Kände dock att pga av all träningen så var magen tom igen efter bara ngr timmar så nu avslutar jag kvällen med räksmörgås... Som sagt även nyttig mat kan vara sjukt gott:)))