onsdag 22 januari 2014

Sliten...

Noll energi och motivation idag:( Tidig morgon och lång dag på jobbet där jag yrde runt som en virvelvind kan ha gjort sitt till. 
Träningsvärk i både rygg & armar hjälpte inte direkt heller till, meeeen trots alla "motgångar" så genomförde jag ett högst respektabelt axelpass på ren vilja & disciplin...
Imorgon är ny dag nya möjligheter;) 

söndag 12 januari 2014

Vilken helg:)

Ojoj, inget blev som planerat denna helgen, men shit så bra den blev ändå:)

Har kört 2 styrkepass per dag+cardio, ätit gott och nyttigt även om godissuget allt har funnits där;)

Har även hunnit med att ha kvalitetstid med 2 goa vänner, avslutade helgen med Hannah på bästa thaien i stan:) 
Tröttnar aldrig på deras kyckling&cashewnötter...mums

Kände dock att pga av all träningen så var magen tom igen efter bara ngr timmar så nu avslutar jag kvällen med räksmörgås... Som sagt även nyttig mat kan vara sjukt gott:)))