torsdag 19 september 2013

Axlar, axlar & så lite axlar på det;)

"Nytt" träningsupplägg... Eller nytt & nytt, samma övningarna men lite annorlunda. 
Det KOMMER att kännas dom närmsta dagarna:P 

Men det bästa av allt måste ju ändå ha vart alla ggr vi brast ut i gapskratt för att vi kände oss sjukt svaga på grund av det nya upplägget... Kan lugnt säga att vi inte kände oss så kaxiga längre. 

Nämnde jag att det stod axlar på schemat:))) 

söndag 15 september 2013

Duojag

Efter mkt trixande så kom jag mig iväg till Uddevalla så fredagskvällen spenderades på motens med bästa tjejerna Malin, Linda & Therese, tyvärr kunde inte Maria eller Jessica närvara. 
Alltid lika roligt att ses och dra dom gamla "rövarhistorierna" 
På scen stod duojag för underhållningen och jösses vilken energin dessa grabbar har, var många år sen jag såg/hörde/ killarna men dom har då inte blivit sämre med åren:) 
Många gamla vänner och bekanta ute oxå så det blev mkt vadgördunuförtiden;)

Hade hur kul som helst och som alltid så sa vi att det får inte dröja så länge tills vi ses igen, men med tanke på hur mkt man har runtomkring i livet så får vi väl vara glada att vi får till dessa träffa iaf ngr ggr om året;)