Det KOMMER att kännas dom närmsta dagarna:P
Men det bästa av allt måste ju ändå ha vart alla ggr vi brast ut i gapskratt för att vi kände oss sjukt svaga på grund av det nya upplägget... Kan lugnt säga att vi inte kände oss så kaxiga längre.
Nämnde jag att det stod axlar på schemat:)))

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar