För er som missat, har hittat mitt drömjobb, känns helt overkligt;)
Det enda tråkiga med helgen var att jag inte hann med att se så mkt av själva tävlingarna:(
Tror jag vann SM, EM & VM i ont i fötter och ben, men fick ändå till ett sjukt bra benpass idag:)
Vann även pris för sämsta & värsta mathelgen ever, kan inte minnas när jag stoppat i mig så mkt onyttigheter på en och samma helg, men det var bara att äta när tillfälle gavs oavsett om det var McDobalds, Burger King eller stans kebabhak...
Undrar om det är pga av detta som komplimanger haglat sista dagarna?!? En dam flög fram på vagnen igår och lovordade mina glasögon:) En grabb på gymmet vågade klämma ur sig att han diggade min frisyr... Inte mitt ordval...
En gammal BB-deltagare fick se mig på gymmet och berättade att hon saknade mig som instruktör: jag var tydligen en av dom bästa?:) Återigen inte mina ord!
Oavsett så är det ju grymt roligt och smickrande att få all denna feedback:)))
Våra montrar mm!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar