Har det senaste förstått att en del undrat & saknat mig som instruktör..
Klart att det varit lite blandade känslor men än så länge känns beslutet helt rätt.
Vissa låtar kommer jag dock alltid förknippa med BC eller BB, så fort jag tex hör pirates of caribbean så vill jag göra en blockering/slag & svinga svärdet;)
Forna BC-kollegor ni vet vad jag menar;)
Om suget skulle komma tillbaka får jag väl ta upp instruerande igen:)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar