torsdag 31 oktober 2013

Ny kärlek;)

Ni vet den där känslan när man ser ngt och det är kärlek vid första ögonkastet!!!
Såg av en slump denna pillerdosa på en blogg och uppsökte första bästa apotek?!? Och den fanns i massa olika färger & mönster, hade sjukt svårt att bestämma mig men valde till slut en svart, kändes som det passar mitt humör & årstiden bäst just nu;)
Kan ju i princip inte bli fel med svart ngn gång! 
Nu ska alla pillertillskott portioneras dag för dag, frukost, lunch, middag & kväll:)
Är en löjligt lycklig tjej för ett småtöntigt inköp, men det är det lilla som gör det stora:)))

Det bästa av allt är att man kan plocka med sig en dag i taget, sjukt smart dosa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar