Har en svacka i träningen!!!
Är sjukt taggad & laddad i tanken men när jag väl kommer till gymmet så känns det som om all motivation bara rinner av mig:(
Jag genomför ändå pass efter pass med hjälp av min envishet och peppande musik men vill hitta tillbaka och känna glöden under själva passet! Det där som gör att jag bara köttar på, svettas som en tok och blir nästan spyfärdig.
Jag har infört mer vilodagar, men dom känns ännu sämre & tråkigare än när jag är på gymmet.
Tror jag behöver ett mål att sträva mot som gör att jag "vet" vart jag ska med min träning, enklast hade ju varit att sätta upp ett mål om att tävla, men har inget sug på det alls. Och nu är det alldeles för lätt att "fuska" då jag inte behöver bevisa ngt för ngn utom mig själv.
Hade jag haft möjlighet nu så hade jag anlitat en PT för att slippa tänka själv och ändå få kniven mot strupen ngn som står med piskan och inte tillåter mig att känna efter;)
Jag vet ju egentligen var omotivation kommer från och det är inte träningen i sig utan andra saker som tyvärr påverkar det jag brinner som mest för:/
Hur gör ni när motivationen tryter?