onsdag 22 januari 2014

Sliten...

Noll energi och motivation idag:( Tidig morgon och lång dag på jobbet där jag yrde runt som en virvelvind kan ha gjort sitt till. 
Träningsvärk i både rygg & armar hjälpte inte direkt heller till, meeeen trots alla "motgångar" så genomförde jag ett högst respektabelt axelpass på ren vilja & disciplin...
Imorgon är ny dag nya möjligheter;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar