onsdag 31 juli 2013

Roadtripp på ingång!

Har jobbat som en tok sista veckorna, men har så förbaskat roligt så det gör absolut ingenting. Men nu är det iaf semester och på fredag bär det av till Karlstad för att spana in alla grymma atleter på SM i AF, 3:e året som jag och Emma gör denna roadtripp:)

Har länge tänkt testa ett recept på lite nyttigare morotsmuffins så passade på nu, lägger ut en bild på receptet om ngn är sugen på att testa! Orkar inte skriva ner det;) 
Jag använde sötningsmedel och lättkvarg istället för socker och "feta" kvargen. Dom blev riktigt goda:)

torsdag 4 juli 2013

Premiär!

Idag var det premiär för att testa mitt bälte på benpasset, fy jäklar vad bra det kändes!!! Såg inte så snyggt ut med valkar som sticker ut överallt men vilket skönt stöd jag fick för ryggen. 
Trodde inte det skulle vara såpass stor skillnad, är ju ingen styrkelyftare men är glad att jag numera har ett i min ägo:)))

 
För övrigt hade både jag och Mia en väldigt knepig känsla i kroppen, var inte så sugna på att träna egentligen men vi plöjde oss genom passet som sig bör!
Sådana pass fyller väl sitt syfte oxå;)

Nu dusch och mat!!