torsdag 4 juli 2013

Premiär!

Idag var det premiär för att testa mitt bälte på benpasset, fy jäklar vad bra det kändes!!! Såg inte så snyggt ut med valkar som sticker ut överallt men vilket skönt stöd jag fick för ryggen. 
Trodde inte det skulle vara såpass stor skillnad, är ju ingen styrkelyftare men är glad att jag numera har ett i min ägo:)))

 
För övrigt hade både jag och Mia en väldigt knepig känsla i kroppen, var inte så sugna på att träna egentligen men vi plöjde oss genom passet som sig bör!
Sådana pass fyller väl sitt syfte oxå;)

Nu dusch och mat!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar