Trodde inte det skulle vara såpass stor skillnad, är ju ingen styrkelyftare men är glad att jag numera har ett i min ägo:)))
För övrigt hade både jag och Mia en väldigt knepig känsla i kroppen, var inte så sugna på att träna egentligen men vi plöjde oss genom passet som sig bör!
Sådana pass fyller väl sitt syfte oxå;)
Nu dusch och mat!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar