onsdag 31 juli 2013

Roadtripp på ingång!

Har jobbat som en tok sista veckorna, men har så förbaskat roligt så det gör absolut ingenting. Men nu är det iaf semester och på fredag bär det av till Karlstad för att spana in alla grymma atleter på SM i AF, 3:e året som jag och Emma gör denna roadtripp:)

Har länge tänkt testa ett recept på lite nyttigare morotsmuffins så passade på nu, lägger ut en bild på receptet om ngn är sugen på att testa! Orkar inte skriva ner det;) 
Jag använde sötningsmedel och lättkvarg istället för socker och "feta" kvargen. Dom blev riktigt goda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar