söndag 25 augusti 2013

Bushelg:)

Har varit hos lilla gullungen som inte alltid är så gullig utan mer eller mindre envåldshärskare över hela familjen;)
Men oavsett hur gnällig/grining/skrikig det lilla livet är så är hon så oerhört älskad, är ju hennes lilla sätt att testa gränserna...

Igår blev det grillat och som överraskning kom min stora älskade tös med sin sambo så nästan hela klanen Kallin var samlad eller som lilltösen säger Kanin;)

Nu är jag iaf på väg hem, får bli att fixa matlådor sen är det full fart med massa träning nästa vecka:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar