Det enda jag kunde göra var att göra som Mia sa till mig och det var ju precis det jag önskade mig häromdagen;)
Vi körde ben och jag fick en sån sjuk pump så när vi körde bensparken så fick jag knappt upp vikterna pga av pumpen som nästan krampade benen!!
Men det var bara att köra på!!!
Mer såna pass, tack för att du finns där när jag behöver det som bäst, fina Mia:)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar