måndag 21 oktober 2013

Pump, pump, pump!

Har signat upp bästa Mia som min motivationsboost nu och laddade innan passet med massa godsaker i form av PWO, koffein, koffein, BCAA, och ett helt oväntat möte som gjorde mig helt satt ur spel....

Det enda jag kunde göra var att göra som Mia sa till mig och det var ju precis det jag önskade mig häromdagen;)

Vi körde ben och jag fick en sån sjuk pump så när vi körde bensparken så fick jag knappt upp vikterna pga av pumpen som nästan krampade benen!! 
Men det var bara att köra på!!!

Mer såna pass, tack för att du finns där när jag behöver det som bäst, fina Mia:)


Vi spred tydligen ut våra grejor lite här & där... Viktigt att ha rätt grejer från rätt ställe;) Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar