Men idag kom det en liten svacka i humöret och jag kände mig låg och nedstämd.
Till råga på allt så satte jag på en lugn playlist på Spotify och massa gamla minnen och känslor bara vällde över mig:/ Önskar att jag inte "läste in" så mkt i texterna och att Melissa Horn inte var en av favoriterna...
Iaf, jag tog mig i kragen och ställde mig och bakade morotsmuffins, bytte den här ggr ut hälften av mjölet mot vårt fina casein från bodyscience och framför allt satte jag på "träningslistan" på Spotify och vips så var det goda humöret tillbaka:) Har inget alls att göra med att det slank med lite godis hem från affären;) Haha!
Bra förslag Spotify tycker att jag ska lyssna på....not!!!!
Imorgon blir en bra dag! Punkt! Det är ju för tusan FRÄÄÄÄÄÄDAG!!!! 😜



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar