Mia åkte strax innan sista matcherna men jag är en ju stor flicka så klarade mig alldeles utmärkt själv;)
Hade planerat att gå hem men kvällen fick en helt annan vändning. Jag skulle tydligen med till Valand med Lelle & alla andra från MM som var där, sagt och gjort en mellanlandning hemma hos Lelle sen bar det iväg till Valand. Där vi stannade till för typ ett toastopp... Jösses vad mkt folk och fulla ungdomar...hahaha
Japp jag vet, låter som en gammal tant!
Men övriga i sällskapet kände detsamma så vi drog vidare till HRC, av ngn anledning hamnar jag alltid där;)
Där var det lugnt för att vara lördag?😳
Men vad tusan vet jag, är ju mer eller mindre aldrig ute nuförtiden och vi satt mest o snacka, eller jag fick lyssna en del på en överförfriskad kollega, som tidigare varit anställd när jag jobbade på MP.
Hade jag inte vart nykter hade jag nog inte vart så snäll...
Kom iaf tryggt hem ngn gång mitt i natten men höll på o slå mig halvt fördärvad i hallen där min lampa bestämt sig för att ge upp hoppet om livet:/ Om det är mörkt ute mitt i natten så är det ingenting mot va det är i min hall när belysningen inte funkar...😉😂
Idag är jag trött men eftersom nästan ingen alkohol konsumerades så kommer det att bli träning senare under dagen:)
Önskar bara att jag hade en jacked fuel hemma... Men våra koffeintabletter kan nog hjälpa trött tant genom dagen...
Nu ska det ätas bästa grötproteinkesofrukosten👍
Men till sist får ni en bild på gårdagens mig, plockade fram dom "gamla" brillorna
Bra eller dåligt? För jämförelse bör jag väl lägga upp ett kort med dom nyaste oxå? Fast nya & nya.. Dom har hängt med ett år!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar