tisdag 22 oktober 2013

Rätt medicin:)

Mia var precis den medicinen jag behövde:))) Vi har fått till 3 grymmepass på 3 dagar! 
Imorgon blir det vilodag pga av akutbesök hos frissan. Men jag hoppas att känslan från dessa 3 pass håller i sig tills på torsdag, då jag kommer köra själv, men till helgen eller iaf på lördagen får jag Mias sällskap igen:)

Sen blir det mojitoparty:))) Wohoo!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar