torsdag 27 september 2012

Tung dag...ge mig godis!!!


 Haft en lite tyngre dag idag på matfronten, kan bero sig på att jag gick upp tidigare än jag brukar, skulle egentligen haft vilodag men har ränt runt halva stan i massa ärenden, fick låna brorsan bil så passade på att STORhandla, hämta en beställd matta osv osv osv...

Har känts som fredag och jag har haft ett enormt godissug, har inte hänt så många ggr innan under "dieten" men när det slår till så slår det banne till rejält :/

Hälsade på lillan en liten sväng mellan hennes undersökningar idag, hoppas verkligen att hon får bli frisk snart...hon har iaf ökat i vikt efter hon fick sond, även om det är hemskt att se slangen så är det oerhört skönt att veta att hon får i sig den näringen hon behöver.

Skulle ju som sagt haft vilodag egentligen men hjälpte 2 vänner i nöd så körde ett tidigt morgon BB-pass, och ett senare på kvällen, får se det som stretch eller nåt;)

Intalar mig att hungern är ett tecken på att det kommer hända saker på vågen denna veckan;) Allt för att motivera mig själv att fortsätta med den strikta kosthållning jag satt mig själv på;)

xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar