Sitter på tåget på väg hem till kära Götet:)
Överlevde mammas söndagsmiddag utan att fuska...
Kunde dock inte väga maten men ögonmåttet har tränats upp ordentligt dom sista 4 veckorna, så tror allt att jag fick rätt mängd på tallriken.
Har förberett mellanmål så behöver inte vara hungrig på tåget:)
Ska bege mig direkt till gymmet för o riva av ett "sista" eget komponerat pass för imorgon så kliver jag på Maddes träningsschema, fast på schemat imorgon står det COMBAT och det kan jag iaf;)
Ska även göra en mätning för att kolla vad en månads strikt mathållning har gett för resultat!
söndag 23 september 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Spännande! Du får gärna skriva resultatet här sen om du vill! har oxå lite funderingar på att köra strikt några veckor...
SvaraRaderaJapp, det kommer nog komma upp lite siffror:)
Radera