måndag 1 oktober 2012

Leva som man lär...


Har känt mig hängig och matt hela dagen idag, retar lite i halsen, så tog ett moget & klokt beslut och körde inte min combat som det var planerat:(
Skittråkigt men man ska ju leva som man lär....så det är bara att bita i det sura och hoppas på snabbt tillfrisknande....

Till helgen bär det iväg till Västerås, försöker redan nu lista vad jag behöver plocka med mig...ska åka till min dotter på torsdag så det blir ngr dagars packning som ska med, vardagskläder, träningskläder, partykläder, plus skooooor!!!!!
Att det ska vara så SVÅRT att resa med lätt packning:/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar