Har dom senaste dagarna känt av ryggen lite mer än vanligt, och fredagens ryggpass och gårdagens stillasittande på festgolvet gjorde inte saken bättre...
Tog en långpromenad på förmiddagen det är ju oftast det bästa botemedlet...kände att jag ville göra lite mer och jag och Camilla hade kommit överens om att träna på Almedal så begav mig dit med lite farhågor, men det kändes kanonbra, var axlar bröst & mage på schemat så det passade perfekt:)
Ökade i mina armhävningar med fötterna på bänk idag, jäkla skön känsla:)
Nu snart dax för nattamålet, kanske ska unna mig en liten extra portion ikväll:P

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar