söndag 14 oktober 2012

Vardagshjältar finns!


Ska iväg på semester i slutet av november så tänkte att det är lika bra att börja leta vikarier till mina klasser redan nu. 5 minuter senare var det "problemet" löst:))) Så underbart att det kan gå så lätt!

Har fortfarande sjuk träningsvärk i benen, mest baksida lår, rumpa, ett bra kvitto på att man gjort rätt;)
Men ngt som inte är riktigt lika kul det är att göra burpees med träningsvärk....fy f-n, kände mig jättetung och osmidig, men man får ju upp värmen sketafort så det var bara att följa coachens schema....
Annars stod det axlar, bröst & mage på träningsupplägget idag, gillar passet men ville köra mer när jag var klar, bestämde mig för att promenera hem, alltid ngt:)

Testade min pull-upbar här hemma igår, 3,5 chins, för ett år sen var jag inte ens i närheten att klara av 1, så är ganska nöjd med vad jag presterat ändå:) Men NÖJD kommer jag aldrig bli, beror sig ju så mkt på dagsformen hur många man fixar!

På tal om gårdagen, hade en riktigt ätardag igår, fast tycker jag kunde gjort bättre ifrån mig med facit i hand;)
Åt lunch och mellanmål enligt kostschema, det e ju så förbaskat lätt att man bara rullar vidare på det, vet ju precis hur mkt man ska äta och när;)
Jaja, det kommer fler helger...och så "illa" var det ändå inte, fick min älskade thaimat, unnade mig bulle & ballerinakex och slutligen lite yoghurtöverdragna cashewnötter&havrepuffar så himla gott:) Kändes väl värt det!!! Det var ju målet;)






2 kommentarer:

  1. Va härligt med semester, vart ska du åka? :)Nej ja tycker inte att din unnardag va så farlig, själv åt jag smörgåsar, chokladbollar och tårta i helgen ;) Dåligt samvete nu faktiskt, haha! Men ändå så väl värt det ;)

    Tänkte att jag skriver här om instruktörbeslutet, upptäckte att det var så jäkla många nyfikna inne på min blogg efter att ja skrev om de på fb att jag blev lite vrång för att skriva mer om det ;)
    Jag vill bli instruktör! Woop! ;) problemet just nu är bara att utbildningen i gbg nyss varit och inte är förrän 21-23 december igen, och då vill inte jag pga att det faktiskt är jul och familjehögtid för mig..(märkligt datum tycker jag!)Iaf, annars får ja åka till sthlm eller malmö men då måste ja ju pröjsa för boende och käk o de blir rätt mkt pengar för en student som mig ;) så jag vet verkligen inte hur jag ska göra just nu, otroligt kluven!!

    SvaraRadera
  2. Ta det när nästa tillfälle är i GBG efter nyår då, det kommer bli bra närsom;)

    Vi åker till Playitas träningsanläggning på Fuerventuera, var ju där förra året i nov, en av dom bättre resor jag varit på:)))

    Jag tyckte nog att jag skulle ha fuskat mer;) Jag menar ska man göra ngt ska man väl göra det ordentligt;)Godis ska jag iaf äta när jag och tösen ska på TWInight den 13/11, om jag klarar mig att hålla mig tills dess så har jag inte ätit GODIS på över 2 månader!!!!

    SvaraRadera