onsdag 10 oktober 2012

Mys&fysdag på Hagabadet:)


Sitter i en relaxstol på Hagabadet och slumrar nästan till;)

Vilken dag det var såhär långt:)
Min dotter har hängt på SF hemsida och fixat VIP-biljetter till TWInight om en månad. Jag har tagit en lång kall men uppfriskande PW, lunchat med Ingrid och snäll som hon är så har jag tränat och badat på hennes gym;)

Var riktigt tungt idag, stod rygg&armar på schemat.... När jag körde första negativa chinsen så kändes det som att en ven/blodåder skulle spricka i halsen...haha... Det gick snabbt över men känns att man varit förkyld:(
Såg nästan stjärnor vid sista chinsen och dipsen, men nu kan det bara bli bättre & bättre:)))

Ska slappa en liten stund till sen ett sista dopp innan jag lämnar detta ljuvliga ställe;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar