På vägen tillbaka så stannade vi till på saluhallen och åt en sallad och lite efterrätt såklart, mums va gott det var efter en dag ute i höstluft och solsken:)
Jag besökte även budo&fitness som firade 20 års-jubileum dom första 50 som handlade fick en goodiebag...lite fördomsfullt tänkte jag att det är väl inte så mkt att ha men hittade iaf en t-shirt från tapout
(har egentligen kollat in den ett tag) så slog till och vad glad jag blev när jag fick se vad goodiebagen innehöll!!!!
Allt detta plus en t-shirt??? Galet bra saker!!!
Igår kväll var jag bjuden till Malin&Alex och temat var såklart halloween...eftersom jag egentligen förträngt lite vad jag skulle ha på mig så var jag "tvungen" att ta det enda som jag hade hemma i tema skräck...
jag låter bilden tala för sig själv.
Carro hade tom ordnat en blinddate till mig!!!
Herregud vad vi garvade när vi fixade till våra kreationer, tyvärr har jag ingen bild på Carro, men värdparet har lovat att sända vidare alla galna bilder som togs under kvällen
Jag unnade mig ngr cider...endast i medicinskt syfte såklart, men var nog ngr för få för att verka ordentligt, min rygg höll på att ta dö på mig till slut...:(
Min största utmaningen under kvällen var ändå att hålla mig ifrån GODISSKÅLEN som var enorm!!!
Men jag lyckades, blev återigen förvånad över min envishet och beslutsamhet, men vad härligt det känns att veta att bara man vill så finns det där ngnstans inom en;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar