torsdag 4 oktober 2012
På väg till dotra mi:)
Äntligen stuckit näsan utanför huset:) Ska till min underbara dotter i Uddevalla, imorgon ska jag klippa mig och ja jag gör det fortfarande i Ua trots att det snart är 3 år sen jag flyttade till Götet! Har gått hos samma frisör i ca 12 år, litar på honom till 150%.
Svårt att byta då, vet hur jag velade fram o tillbaka innan jag hittade rätt!
Var Micke som fick mig att klippa av mitt långa hår för kanske 5 år sedan, jag har inte ångrat mig en enda gång:)
Trivs i kort hår och vad skönt det är när man tränar!!! Aldrig ngt hår som är i vägen...Plus att det är toklätt att fixa till, iaf när det är nyklippt;)
Helgen kommer att spenderas i Västerås, Sofia ville ha en wingwoman och vi hade ju jäkligt trevligt sist tävling vi spanade på...så helgen kommer bestå av resande (pust) och span på vältränade, insmorda kralliga människor (mums).
Hoppas detta är det bästa botemedlet för mig nu, lär troligen få värsta träningsabstinensen men snart så kommer jag vara back on track...
Varje dag som går nu är ju en dag närmare att få kötta på igen:P
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar