onsdag 3 oktober 2012

Känner livsandarna återvända:)


Det är inte ofta som jag blir sjuk, men dom sista gångerna så har jag verkligen varit helt utslagen, och det bara av en förkylning?!? Den här gången så verkar det vara snabbt övergående, eller så inbillar jag mig bara för att jag hoppas så mkt på att blir frisk så jag kan återuppta träningen;)

I 2 dagar har jag bara legat still och snörvlat & hostat:( Som tur var har jag haft matlådor i frysen så jag har hållt mig till min strikta kosthållning, det trodde jag inte jag skulle klara, jag menar när man är sjuk så SKA man ju äta onyttig...glass, godis och hämtmat...eller???;)

Har stått stilla ett tag på vågen nu, har ju egentligen lördagar som min invägningsdag, men idag när jag ställde mig på vågen så hade jag losat lite till, så i slutändan så är det bra att vara envis som synden även när det är såååå synd om en så att man bara vill frossa i godis & självömkan;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar