Har haft en halvtråkigt start på veckan, men ändrades snabbt i sällskap av Camilla och massa träning:)
Vi besökte en SL anläggning för BC i onsdags och det var ett jäkla drag!
I låt sex så utmanade jag tydligen instruktören liiite för mkt, så han utmanade mig tillbaka att köra sjuan....
Jag var inte sen att anta detta så helt plötsligt befinner jag mig på scen och instruerar:) Sjukt roligt att från ingenstans få köra en låt för en full klass:)))
Hann ju inte tänka så mkt men det var bara att ställa om hjärnan och ge järnet och lite till!
Det verkade vara uppskattat och fick erbjudande att teama vid ngt tillfälle:)
Idag körde vi ben på WC, jag hoppas att Camilla får gryyym träningsvärk för sist jag körde detta benpass så hade jag träningsvärk i 4-5 dagar!!!
Sen var det bara att rusa vidare till en intervju & stationen för transport hem till familjen:)
Befinner mig nu nerbäddad i ett tyst hus, och har 3 dagar framför mig med busande med Lillebi, denna unge är så ljuvlig, bestämd som få, men charmig som tusan;)
Eftersom jag ännu håller kosten ganska strikt men svävar ut lite mer på fridagen så är halva nöjet att planera vad som ska ätas på lördagen.
Svägerskan åker iväg i helgen så jag & brorsan satt uppe och smidde lite planer om vad vi skulle unna oss, han var inte sen att haka på kan jag säga;)
Vi har än så länge kommit fram till landgång med hemmagjord räkröra:P
Pga mkt matprat och andra uppdateringar så hann vi inte planera längre, men vi har ju hela morgondagen på oss:)))
Imorgon kommer mor laga maten men jag ska fixa salladen och det är nog lika bra med tanken på att jag säkert äter lika mkt sallad själv som alla dom andra äter ihop...
Nu ska jag sova så jag orkar med att lek&bus med gullungen:)
fredag 19 oktober 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar