fredag 26 oktober 2012

Drillad av coach Madde:)))



Segade som vanligt idag på förmiddagen, men hade stämt möte med Madde på gymmet kl 15, efter ngr ärenden på stan så landade jag på gymmet och eftersom jag hade tid över så ställde mig på bandet och promenerade i maklig takt och intog malto, PWO&BCAA. Älskar att ladda upp med en sådan shake och har en PWO just nu som är grymt god så det blir dubbel njutning;) Smaken&känslan:)

Madde hade förberett ett riktigt jobbigt rygg&axelpass, fick en hel del nya övningar, och feedback på teknik på dom gamla, bra med teknikgenomgång då och då!
Baksidan med att ha coachning online är ju att saker/övningar lätt kan misstolkas, men på det stora hela hade jag uppfattat rätt från början. Klapp på axeln till mig och även Madde som väl beskriver eller visar i bild/film när man har mailat frågor:)

Vad jag önskar att jag kunde ha en PT på heltid, inte för att jag inte gillar eller kan träna själv utan för att man ger mer av det där lilla extra som finns inom en...
Men ska försöka få till lite fler pass med en vän så man kan passa på varann och hjälpa till när det blir för tungt så man köra dom där extra repetitionerna!

Sen bar det iväg till ICA för veckans kommande höjdpunkt, botanisera bland alla hyllor för den STORA fridagen, ätardagen, cheatday, fyllnadsdag som inträffar imorgon!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar