Har städat hela dagen, tråkigt men så skön känsla när det är klart:)
Laddade med den nya jacked fuel, men jag tycker celsius är godare;)
Har äntligen fått lunch, äggröra, champinjoner, kalkon, ost & såklart sallad, blev riktigt gott!
torsdag 25 oktober 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar