torsdag 25 oktober 2012

Sen lunch.

Har städat hela dagen, tråkigt men så skön känsla när det är klart:)
Laddade med den nya jacked fuel, men jag tycker celsius är godare;)

Har äntligen fått lunch, äggröra, champinjoner, kalkon, ost & såklart sallad, blev riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar