fredag 12 oktober 2012

Ytterligare minskning:)


Var lite orolig att förra veckans sjukdom och helgens utsvävningar skulle ha gett en viktökning, men otroligt nog har jag minskat ett kilo till, är snart nere i min "matchvikt" som jag hade när jag tävlade i TKD 2008, fast nu ska det finnas lite mer muskler än då, är ju först dom senaste 2-3 åren som jag ägnat mig åt styrketräning på regelbunden basis.



Var och handlade lite mat igår och passade då på att köpa lite "godsaker" till lördagen som är min fridag:)
Och med godsaker som menar jag mat såsom tex bröd, pålägg, som jag inte äter till vardags just nu...
Galet att man kan bli så sugen på "vanlig" mat när man förhåller sig till lite striktare kosthållning, har nog aldrig uppskattat potatis så mkt som jag gör nu...haha
Tillagar maten med lite mer kärlek, ungsteker potatisen, för jag tycker det är tråkigt med kokt potatis och det blir lite väl torrt för att jag ska uppskatta det, men i ungnen så blir det mumma, tänk att så lite som kan göra så stor skillnad för smaklökarna:)))

Nu ska jag ta en lång promenad i solen, sen blir det tuff benträning, har fått ett roligt utmanande benpass av bästa coachen Madde. Vet inte vad det är med just detta benpasset, men jag är nästan det jag ser fram emot mest av veckans träningspass!

Ha en trevlig fysfredag:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar