tisdag 30 oktober 2012
Hungrig tung vecka...
Är hungrig hela tiden just nu, såg en bild på en hamburgertallrik igår och genast började min hjärna planera inför lördagen:/ Jag är inte den som vantligtvis äter eller är så sugen på hamburgare...men nu vill jag gå till HRC eller ngt liknande ställe och beställa in en stor flottig hamburgare med massa stripes eller klyftpotatis & extra mkt dressing!!!!!!!!!
Sitter just nu och äter en tonfisksallad....KUL!!! NOT!!! BRA??? JA;)))
Laddar för ett pass med Malin, vi har tänkt gå till utomhusbanan vid Gårda och köra allt möjligt roligt & jobbigt vi kan komma på:)
Men till helgen så SKA jag ha en sån här i ngn form....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar