tisdag 16 oktober 2012
Omstrukturering av veckans pass..
Ska åka till bror & hans goa underbara dotter i slutet av veckan så måste planera om veckans träning litegrann, ska absolut köra alla passen men eftersom jag inte har tillgång till gym där så får det bli skjuta lite på min vilodag och lägga löppassen senare i veckan.
Pga av detta körde jag mitt ryggpass idag, Camilla och jag besökte SL på Odinsplatsen, var väldigt mkt folk för att vara mitt på dagen, men vi lyckades få till ett grymt bra pass.
Jag har inte varit helt förtjust i mitt ryggpass just nu, en bit in i passet har jag en förberedande (lite rehabaktig) ryggövning som gör att det känns som jag tappar fart och tempo, men jag vet att den är bra och viktig för mig då min ländrygg är min svaga punkt så det är bara att gilla läget och kämpa på...
Det som gjorde mig mest nöjd, stolt och glad idag var att jag mitt i passet efter latsdrag och skivstångsrodd och 2 set negativa chins testade köra "riktiga" chins, det gick sådär, men bytte grepp till pullups och lyckades köra 4 st högt över ställningen:))) Fy fasen vilken skön känsla det var att det kändes lätt och jag kände mig stark!!! Måste öva upp min greppförmåga och underarmar och självklart ryggen oxå såklart, så ska jag väl lyckas bränna av lite regelrätta chins oxå vad det lider!
Fick en otrolig pump i underarmarna idag så var nästa svårt att genomföra resten av passet;)
Sen var det bara att rusa bort till WC och köra min BB-klass, hade en härlig känsla i kroppen och många av medlemmarna hade inte kört detta passet ännu så det var mkt pustande&stånkande speciellt i maglåten, jag älskar när dom ljudligt ger uttryck för hur jobbigt det är, dom försöker hålla masken men till slut går det inte så det kommer ett pustande eller en grimas, vilken kick det blir:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar