Har inte alltid varit så förtjust i potatis men nu är det bland det godaste jag äter under dagen!!!
Steker i ugnen med paprikapulver och lite salt eller ngn annan krydda som innehåller salt, så gott:)))
Massa sallad och kött eller kyckling till, tror aldrig jag kommer tröttna, det har tom med gått såpass långt nu så får jag inte fylla minst halva tallriken med sallad så känns det som det är ngt som saknas...Det är väl då man har kommit till det läget att man har skapat en ny vana???
Jag äter fortfarande efter Maddes kostschema men inte riktig lika strikt, kan ta lite mer ibland, eller mixar lite mer med maten i veckan, totalt blir det iaf frukost, lunch, middag & 3 mellanmål, bra att ha rutiner, veta när, var och hur mkt man ska äta... Like it a lot:)
Körde ryggpasset idag och känner mig starkare, ökade en del vikter och dom negativa chinsen börjar jag med "riktiga"" pullups, idag blev det 3+3:) Sista 2 seten körde jag endast negativa.
Har dock lite svårt att hålla mig helt till träningsschemat, men ser iaf till att alla passen genomförs även om det inte alltid blir på den dagen som det är tänkt...kan hända att jag slänger in ngt extrapass ibland...
Som igår då körde jag & Malin ett kort men riktigt intensivt pass bestående av KB-svingar, manmaker, burpee, putta säck, slänga säck, rollout, rollin, och planka...detta genomfördes i trappa...ojoj, jobbigt men kul att få push av varandra, vi avslutade med 10 min lätt nedjobb och även om jag fortfarande tycker löpning är ganska tråkigt så tar det inte emot lika mkt som det gjorde innan:)
Har införskaffat en ny snygg shaker, älskar ROSA!!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar