lördag 6 oktober 2012

Långhelg!!!


Då ligger man inkvarterad hos Sofia i väntan på att få stå upp extra tidigt imorgon;) Jag som är så morgonpigg:/ Not!!! Men vad gör man inte för sina vänner;)
Vi ska till Västerås och kolla in SM i Bodybuilding:)

Fullspäckad dag, hade en mysig start hos min dotter, klippning hos bästa Micke Munk, sen en mindre rolig tågresa till Karlstad... Kallt på tåget och noll uppkoppling på mobilen:( Tur jag hade beställt en sittplats iaf, (tåget var överfullt) och laddat telefonen med massa podcast!!!

Väl framme så blir jag bjuden på grillat!!! I kalla oktober.... Shit va gott det var:)
Har förberett frullen och laddat med celsius, så vi kommer vara rejält på G när vi väl är framme;)

Gonatt, ska försöka sova nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar