tisdag 9 oktober 2012

Äntligen igång igen:)


Fy f-n vad jag älskar känslan som infinner sig när man är på gymmet:)))
Hade mitt första pass ikväll efter förra veckans dunderförkylning...ska jag vara helt ärlig var jag inte så sugen, men när jag väl stod där och fick instruera igen och såg på deltagarna och medlemmarna som slet ute i gymmet så fick jag gåshud!!!

Imorgon ska jag så smått själv få klämma på vikterna, har för första gången tagit det oerhört lugnt och inte stressat igång träningen med ngt galet BC-pass eller tung styrka, men nu efter ngr promenader och en BB-klass så kommer jag ha svårt att hålla igen... Däremot så ska jag börja om litegrann, innan jag blev sjuk så hade jag kört igång med ett nytt upplägg som var planerat för 4 veckor, nu tänkte jag börja om från v 1 så det blir 4 veckor på raken...dumt kanske med tanke på att det ingår 2 löppass i veckan på detta schema och dessa ska (helst) utföras utomhus...o jag som är så sjukt frusen och fy vad kallt det börjar bli:(
Men men, skam den som ger sig, har jag sagt att jag ska göra ngt så e det bara att bita ihop och genomföra det;)


Nedan följer ngr länkar på ngr av de grymma atleterna vi såg i helgen!

Kolla in glädjen hos denna människa när hon äntligen efter år av slit i gymmet och månader av dietande får visa upp det hon slitit för så länge:)
Säga vad man vill om denna sport och kroppsfixering, men vilken dedikation det krävs, jag kan då inget annat än beundra dessa människors viljestyrka! Och såklart fysik!!!!

Vi fick ju Cissi till bordet som var en underbart ödmjuk, härlig människa, hon hade börjat träna på allvar för ca 8 år sen och tävlade första gången när hon var 45 år, galet bra att våga ta ett sånt beslut och genomföra det när man är över 40 tycker jag... Btw, hon vann sin klass:))) Grattis!

Finns det ngt vackrare än dubbel biceps bakifrån??? Jag bara älskar när musklerna spänns till och man ser varenda liten&stor muskel i rygg, armar, axlar och skulderblad!!!!

Nu blir det sista målet innan huvudet ska landa på kudden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar