Idag vill jag bara frossa i en STOR STOR JÄTTESTOR godispåse.... Precis när jag sitter och funderar på vad tusan jag ska göra för att komma över denna känsla så kommer jag på att jag har kakor och naturgodis kvar sen fridagen (hann inte fylla på så mkt som jag tänkt???) så nu måste jag brottas mot begäret samtidigt som jag vet att jag har godsaker hemma!!!!! Ingen bra combo:/
Idag var jag och Camilla på Almedal igen körde ben, gick bra med ryggen men tog det försiktigt och lite lättare vikter på dom värsta övningarna där ländryggen kopplades på. Gillar det gymmet, dom har mer eller mindre allt, nackdelen är att man knappt vet vart man ska leta om man inte vet var grejorna är pga att det är så stort. Men det är ju ett I-landsproblem som man får leva med;)
Har iaf ätit gott och inväntar sista kvällsmålet, som alltid är lika supergott:)))

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar