måndag 22 oktober 2012

Tebax i Götet:)

Varit hemma hos bror i helgen, det är lite svårare att hålla kost & träningsscheman...
1. Det finns inget gym!!! 2. Lillans behov går före alla andras, men det gör man ju så gärna!
3. Mammas mat är lite för god att tacka nej till;)

I alla fall så har jag tydligen lyckats över förväntan, vägde mindre efter helgens utsvävningar än innan jag åkte:)))
 Jag hade en rejäl ätardag i lördags, för övrigt så har jag hållt mig bra ändå, har såklart ätit mammas såser mm men öst på med sallad på tallriken så jag inte skulle överäta det mest onyttiga.

Har tagit en långpromenad med brodern och genomförde mitt löppass i regn&rusk:/ Regnade ju mer eller mindre hela lördagen men envis som jag är så gav jag mig ut och sprang 10 intervaller i 100-meters backe...jobbigt som attan men så gott det kändes efteråt. Lite lätt jogg innan och efter intervallerna oxå så ca 6 km blev det totalt.

Svårt att lämna lillan men det är skönt att komma hem och få sova i sin egen säng, och bäst av allt...
Idag ska GYMMET besökas och jag ska få svettas bland hantlar & maskiner & glada träningssugna medlemmar:)))) Wihooo

2 kommentarer:

  1. Fasen va gott, du verkar lyckas bra trots att du faller ur dina vanliga rutiner, de e bra gjort!!

    Tänkte fråga om du inte kan lägga upp lite om hur du äter på dagarna.. Vad och så!? Alltid intressant att få se hur andra lägger upp dagen ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Humor Lina, satte mig precis och skulle skriva ett inlägg och har ätit så god middag idag så tänkte skriva lite om det;)

    Kram!

    SvaraRadera