torsdag 8 november 2012

Oooohhh vad jag älskar mitt nuvarande benpass:)))


Fick ett mess från Jenny som var i götet nu, vi bestämde oss för att köra ett pass och sen ta en lunch för lite uppdatering:) Alltid lika trevligt!

Jag satte ihop ett mer konditionsbaserat pass med lite lättare vikter, TRX, bollar och mkt egen kroppsvikt var inblandat;) Sen tog vi en sallad på Frank's, sjukt goda sallader där...

Åkte och handlade lite sen, har redan spikat lite av menyn för lördagen...haha, såg att Madde hade bakat scones i söndags!!!! Blev så sugen på detta så tänkte göra scones till frukost och pannkakor till lunch.
Härligt när man kan få uppslag på mat, men jobbigt när man måste vänta en hel vecka på att få äta det man är sugen på...

Kände att jag ville göra ngt mer idag så drog till gymmet för en andra session och på schemat stod det ben!!! Gud vad jag fullkomligt älskar det benpasset, det är högt tempo från början, dropset, superset & massa andra godsaker:)

Om mindre än en vecka så ska jag äta godis igen, första ggr på 12-13 veckor, och det känns helt galet, som om jag skulle göra ngt högst förbjudet?!? Ngt som innan känts helt naturligt och kunde hända lite närsom känns nu förbjudet och galet...det går verkligen att skapa nya vanor på ganska kort tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar