lördag 17 november 2012

Bra tryck idag:)))


Måste varit Ninas goda mat igår, lyckades verkligen prickskjuta triceps idag, vilket tryck jag fick, försökte ta lite bilder men svårt att se tycker jag...
Har iaf gjort ett litet collage;)

Efter styrkan sprang jag på bandet, fick ett jäkla håll efter ca 2 km, men bet ihop och till slut släppte det.

Blev en 98 med kyckling på Thai Palace, riktigt längesen jag åt detta:P
Och som grädde på moset en godispåse från the one and only Hemmakväll!!!!!

Nu ska jag fixa till mig för helgens andra tjejträff, den här ggr blir det med dom härliga Uddevallabrudarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar