tisdag 13 november 2012

Dagen med stort G!!!


Vilken underbar dag jag haft, har fått äran att umgås med dottern min nästan hela dagen och vi har hunnit med massa roliga saker:)

Mötte upp tösen på Ikea för en snabblunch och en raid genom butiken. Tösen köpte bara lite julklappspapper, jag var mest nöjd att vara sällskap;)

Sen blev det dax för gymmet och eftersom vi hade massa tid innan passet så lurade jag med tösen på ett ett axel&magpass, hon kämpade på riktigt bra! Stolt mamma:)

Och nu till dagens höjdpunkt VIP-bio för sista twilightfilmen!!!!!
I slutet av augusti så hade jag ett litet uppehåll med godis, som gick så över förväntan så satte som mål att en biokväll skulle vara ett bra tillfälle att återinföra denna underbara sötsaker i mitt liv igen;) Hahaha

Herre jäklar va gott det va!!!!
Och nu har vi sista filmen kvar!!!
Och det finns även lite godis kvar:))) Vip-bio med filmmaraton äger:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar