onsdag 21 november 2012

Jag tror jag växer, svårt att se själv...



Igår körde jag biceps, triceps + mage innan min balanceklass, jag vill gärna tro att dom små, små musklerna växer till sig, iaf litegrann...Har svårt att se det själv, men tyckte nog att dom såg lite större ut igår;)



Ålskar mina nya snygga g-loves!!!!
bra grepp, coola, snygga, enda nackedelen kan vara att dom blir väldigt svettiga i jämförelse mot "vanliga" gymhandskar, men det märks ju inte förrän efteråt;)

Idag ska jag köra ben igen och jag har sagt det förut, säger det igen, jag fullkomligt älskar benpasset som jag  fick i träningsupplägget från Madde:))) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar