Ålskar mina nya snygga g-loves!!!!
bra grepp, coola, snygga, enda nackedelen kan vara att dom blir väldigt svettiga i jämförelse mot "vanliga" gymhandskar, men det märks ju inte förrän efteråt;)
Idag ska jag köra ben igen och jag har sagt det förut, säger det igen, jag fullkomligt älskar benpasset som jag fick i träningsupplägget från Madde:)))

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar