lördag 17 november 2012
Flyger & flänger, men har turen på min sida idag:)
Vaknade upp i mitt gamla flickrum i morses, busade lite med lillan som var supergullig i ny frisyr idag:) Inte många 1,5-åringar som kan få upp allt hår i 2 tofsar;)
Såklart bråttom till tåget, hann med ngr min tillgodo!!! Puh...
Snabb väskavlämning hos dottern och sen iväg till gymmet för mitt älskade benpass, svettigt, jobbigt, nästintill gråtfärdig men jäklar vad jag energi jag får av det:)))
Hann i tid även till frisören, äntligen är stripsen synligt på plats igen!
Till nästa station för transport till Vbg där kvällen skulle tillbringas i gamla MP-kollegors sällskap, och vilken mat vi fick!!! Shit, Nina hade verkligen lyckats:P Även här fylls verkligen energidepåerna på, god mat, härligt sällskap, massa skvaller & skratt.
Hann med vad jag hoppas är sista transporten för kvällen med 2 min marginal...
Hoppas på en god natts sömn hos dottern o "svärson", risken finns dock att jag blir väckt av ett litet busfrö till kattunge, men vem kan bli arg på en ursöt spinnande hårboll;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar