fredag 2 november 2012
Populärt med discoträning!!!
Vi var återigen på Almedal och även om det gymmet är STORT så är det väldigt välbesökt...Och trångt!!!
Och vi har tydligen lyckats matcha in vad alla andra ska köra, så att just dom stängerna eller vikterna är upptagna...
Inte så konstigt att det tar så mkt längre tid än jag vanligtvis är van vid.
Pga att jag beräknat lite fel i onsdags (hann inte med axlar) så tänkte jag att axlar, biceps & triceps blir bra idag:)
Glada i hågen beger vi oss till gymmet och jag överdriver inte om jag säger att 99% körde biceps och/eller axlar???
Men vi fick till ett riktigt bra pass, go pump i armarna utan att tappa för mkt i greppet!
Kände mig ganska stark och ökade i bicepscurls tänkte knappt på att jag tagit tyngre stänger än sist gång:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar