onsdag 28 november 2012
Livet är oförskämt bra ibland;)
Äntligen på plats, vi landade på ett ganska blåsigt fuerventura, men så skönt att känna lite varmare vindar än hemma.
Det hade regnat idag och vi fick lite kuriosa från reseledare och tydligen har ön ca 11 regndagar om året!!!
Får vi ens så många soldagar på en sommar hos oss?!?;)
Detta måste väl betyda att vi får sol resten av resan;)
Vi checkade in och begav oss till gymmet, fy fan va livet kändes bra då... Hade inte tränat på ngr dagar (bara gått lååååånga promenader och strechat) för att låta ryggen återhämta sig lite. Laddade med jack3d (första ggr jag testar denna PWO) vet inte om det var vilan och/eller PWO:n, men fy tusan vilket bra pass jag fick till...
Ville inte sluta träna, köttade på alla möjliga&omöjliga ryggövningar jag kom på.
Tjejerna körde jag nästan iväg i förväg till rummet för dusch&spackel;)
Sen kom belöningen, hotellets buffé!!! Mat, mat, mat överallt! Nu är vi mätta! Gott!
Hannah somnade nästan mitt i en mening;) Malin släckte lampan för ngn minut sen och jag är som vanligt skitpigg nu på kvällen/natten;)
Men det är dax att logga ut, stänga ner, och slagga.
För imorgon så är det frukostbuffe, träning, siesta, träning & buffé som står på schemat!!!!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar