torsdag 15 november 2012
Tog mig ut i löparspåret:)
Har "hittat" en perfekt 100-meters backe i Hällevadsholm för intervaller!!!
Har upptäckt hur mkt lättare jag tycker det är att ge mig ut i spåret när jag vet exakt hur långt det är, hemma i götet springer jag oftast med funbeat och har inte riktigt "mätt" ut var och hur jag ska springa.
Men här har jag hittat en runda som är knappt 2 km till backen, sen blir det rusher och samma väg tillbaka, känns sjukt mkt lättare när jag hela tiden har koll på var jag är och inte behöver vänta på rösten som talar om hur långt jag har kommit. Måste hitta detta hemma oxå;)
Hade solen med mig under tiden oxå så jag kunde nästan mer eller mindre njuta av löpturen!!! Ni som känner mig vet att det är stort för mig;) Löpningen varken är eller kommer att bli min favoritträning, men har lärt mig acceptera den.
När jag kom hem hade lillskruttan vaknat så det vara bara att hoppa in i duschen och sen på med lekstassen;)
Denna ljuvliga unge har energi för ett helt kompani, men fick en skön bild när hon kompar sin pappa på pianot:D
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Men löpningen är en stor del av den formtopp du nu upplever, speciellt intervallerna, så du får älska den för vad den gör med din kropp. :)
SvaraRaderaJag älskar iaf känslan när jag är klar och har överlevt ytterligare en tortyr;) Haha, nej så illa är det inte, men nästan;)
SvaraRadera