tisdag 6 november 2012

Vilken dag:)))


Började dagen med en avslappnande ansiktsbehandling och avslutade med en fartfylld boxklass i Kungälv med Victor Cheng som instruktör!!!! Vissa dagar är helt klart bättre än andra;)

Har träffat så många sköna människor idag, var på MP och lunchade med gamla goa kollegor, höll knappt på att komma därifrån, alla undrade ju såklart hur jag hade det och om jag tränade ngt....hahaha
Hur kul det än var att träffa dessa goingar så måste jag säga att jag saknar inte mitt gamla jobb för fem öre, även om jag just nu söker annat så är jag glad att jag vågade ta steget för 10 månader sen och testa ngt helt annat.

Har ju egentligen klass på tisdagar men Camilla undrade för ngn vecka sen om jag ville hänga på och boxas på rollsbo där Victor skulle va gästinstruktör!!!!! Om jag ville en sådan chans måste man ju bara ta, som tur va fick jag ta på en vikarie till min BB så jag blev lös & ledig:)

I vanliga fall är det Henrik som har den klassen, han och Peter som jag gick min boxutbildning för var självklart där, jättekul att se dessa 2 herrar igen:)

Har sett Victor fightas på the Zone en gång och på lördag ska han gå match igen, vad jag önskar jag kunde vara där!
Han ser ut som en snäll, leende, försiktigt person och sen PANG så exploderar han ut i en slagserie som är galet snabb, effektiv och såklart genomtänkt!

Och till sist måste jag få skryta lite: känns ju galet bra när han kommer fram och säger: tjejen det där ser riktigt bra ut, du är boxinstruktör va? Beröm av en sån stor MMA-fighter...jag kommer sova gott inatt:)))




2 kommentarer: